1 Şubat 2010 Pazartesi

müsaadenizle çocuklar

Gazeteleri gezerken gördüğümde inanamadım. Tam 11 yıl olmuş, Barış Manço hepimize "müsaadenizle çocuklar" diyeli...

Daha 3-4 yaşlarındayken evdekileri bayıltacak kadar sık dinlerdim bir Barış Manço'yu bir de Kayahan'ı. Baygınlık gelip kasedi -evet evet kaset! kalemle sardıklarımızdan- çıkardığı zaman annemler bu sefer kendim başlardım söylemeye... A de bakiiim aaaa bi de Y de yeeee şimmdi bi de I ııııııı. Oku bakiiim aayyıııı! Arkadaşım Eşşek, Domates Biber Patlıcan, Kayahan'dan da E Bebeğim(Kırmızı Pabuçlar) ve Bir Aslan Miyav Dedi böyle sürüp giderdi...

Biraz daha büyümüştüm ki, Müsaadenizle Çocuklar geldi. Etrafta "ama benim adııııım bal böceğiiiiii..." ve "eel sallaa el sallaaa" diye dolaşırdım. Hala gönlümde ayrı bir yeri olan 90'lar Türkçe popunun neredeyse yarısı bizzat el sallardı klibinden... Şimdi o klipte kaç eksik var sayamadım. 11 yıl önce olduğuna inanamıyorum, daha dün gibi annemin bana üzgün üzgün "Barış Manço ölmüş" demesi. O gitti, adam olabilecek mi hala belli olmayan çocuklar büyüdü...

Büyüdük. Biz büyüdük ve kirlendi dünya. El salla el salla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder