3 Şubat 2010 Çarşamba

EDV

Arka plana resim atayım böyle dümdüz durmasın sayfa diye uğraşınca aklıma lisedeki bilgisayar dersleri geldi. Ah pardon bilgisayar değil EDV dersleri... 5 yıl bu EDV'nın açılımını öğrenemedim, bari burada Elektronische Datenverarbeitung olarak gözümün önünde dursun, belki bir işe yarar, almancazedelere bir faydası dokunur.

EDV deyince de tüm korkunçluğuyla Frau Berger geldi gözümün önüne. Hazırlıkta yaptığı sınavda bir sıranın bilgisayarlarının komple kilitlenmesi üzerine kılını kıpırdatmadan sarfettiği "Bilgisayarlarınızın kilitlenmesi sizin sorununuz benim değil, ek süre falan da vermem!" vecizesi lisedeki işkence hatıralarımın arasında hala capcanlı durmakta. (Merak eden varsa bilgisayarları kilitlenen benim gibi bahtsızlar 30-45 arasında notlar almışlardı, hey gidi günler) Panik halinde geçen ve asla yetişmeyen excel sınavları da keza... Organigramm'ı da hala çözemedim -çözmek de istemedim- pek sevgili Frau Berger ya, HTML'den (HaTeMeeL okunur) aklımda birkaç kırıntı kalmış, hayret... Korku nelere kadir...

O değil de iyi ki bitti lise ya! Valla! Travmalarım 3 yılda geçmedi, 13 yılda geçer mi bilmem ama her şeye rağmen akıl sağlığım yerinde mezun olabildiğim için şükretmeliyim sanırım. Ama şimdi yatıp gece gece aklıma gelen EDV yüzünden kabuslar göreyim, ohh gerçek değilmiş o günlere geri dönmemişim diye mutlu uyanayım...

ps: Özge'ye selam ederim, EDV da eder...

2 yorum:

  1. Senin Frau hakikaten takdire şayan bi tipmş :) Geçmiş olsun Ebru'cum :) Lise travmalarına gelince zamanla azalıyor ama asla tam geçimiyor ;)
    Blogun çok güzel olmuş devam et.Öptüm

    YanıtlaSil
  2. en azından gittikçe azaldığını bilmek güzel:)
    sağol kuzen:)

    YanıtlaSil