5 Şubat 2010 Cuma

flashforward

Hayır bahsettiğim dizi olan Flashforward değil. Daha henüz tanışmadım onunla, pek tanışasım da yok, nedensiz...

Tam da kelime anlamıyla flashforward benim bahsettiğim. Bazen hayatı bir 10 sene kadar ileri sarıp duruma bir göz atıp geri dönmek geliyor içimden. 10 yıl kadar sonraya bir bakmak, neredeyim, ne olmuşum ne olamamışım görmek istiyorum sadece... Nereye gidiyoruz, ne diye çırpınıyoruz, boşa mı kürek çekiyoruz bilmek istiyorum. Yıllar beni ve yakınımdakileri nereye sürükleyecek onu bilmek istiyorum. Belki de gardımı almak istiyorum geleceğe karşı pek güvenim olmadığından. Sanki bir geçiş sürecindeymişiz ve daha hiçbir şey görmedik, duymadık, bilmiyoruz gibi hissettiğimden...

Şimdi diyeceksiniz ki tatil tatil, okul yok bir şey yok nereden esti bu kıza yine bu bunalım havası, ne olacağız kaygısı? Ben de bilmiyorum açıkçası... Esti işte öyle, geldiler birden..

1 yorum:

  1. john Lennon şöyle demiş; "Biz hayallerimizin peşinden koşarken ,başımızdan gelip, geçen şeylere hayat denir" :)

    Her ne olursa olsun senin güzel bi hayatın olacak, sen hayallerini gerçekleştirmeyi başarabilecek birisin Ebrucuk

    YanıtlaSil