7 Şubat 2010 Pazar

rapor

Biraz uzak kaldım sanırım. Öyle kayda değer pek bir şey de yapmadım son günlerde aslında. Biraz gezmek tozmak, biraz ev işlerine yardım, bugün de anneannemle şarkı yarışmasındaki çocukları seyretme geleneğine devam... İzlediklarim hala 70lerde, dinlediklerimse hala 90larda takılmış durumda... 90lar şarkı listemde de ipinin ucu iyice kaçtı artık, tutamıyorum gittikçe devasa bir arşiv haline geliyor. Tek şarkılık parlayıp yok olan ama o tek şarkıyla bile hala akılda kalabilen ne kadar çok kişi varmış tekrar tekrar görüyorum.

Hepsinin yanında bende yavaş yavaş pasaport endişesi başladı. 15 günü geçti vizeden ses seda yok içimden bir ses konsolosluk pasaportumu yedi diyor. Hayır altı üstü öğrenciyim yani bunca zaman neyimi araştırıp soruşturuyorlar anlamış değilim. Vallahi yemeyeceğim kıymetli ülkenizi 4 buçuk bilemedin 5 ay kalıp döneceğim İstanbuluma, sonra isteseniz de kalmam söz... Bir kez daha çift pasaport candır demek geliyor içimden... İmkanı olan o 2. vatandaşlığı kaçırmasın, hiçbir işe yaramasa vize derdinden kurtulmaya yarar demek istiyorum. Bıktım konsoloslukları arşınlamaktan, zırt pırt ona buna hesap vermekten yahu... Sinirlendim bak yine... Pasaportumdan bir haber verin bari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder