11 Mart 2010 Perşembe

gezinti tozuntu AT11

Almanya'da öğrenci sigortası yaptırmaktan beni kurtaracak bir belge imiş AT 11, bu hafta başlıca gündem maddem oldu bu yüzden. Aslında bu hafta dememe bakmayın 15 dakikada hazırlanıveren bir belge kendileri, benimki her ne kadar müthiş açık kısmetim yüzünden sistemin takıldığı ana denk gelip biraz daha uzun sürdüyse de başvurduğun gün alabilmek, "bugün git yarın gel" mantığı ile işlememesi güzel. Neler gerekli tam onu da yazayım birine bir faydası dokunacaksa, nette bu konuda açıklamalar kısıtlı zira. İstanbul Avrupa yakasında oturanlar öğrenci belgesi, okulun verdiği erasmus belgesi ve karşı okuldan gelen kabul belgesiyle Fındıklı SGK'ya gidebilir, işini rahat rahat halledebiilir, sıra mıra da olmuyor pek anladığım kadarıyla. Tabii bir de kimin sigortasından yararlanılacaksa onun kimlik fotokopisi ve sigorta belgesi... Benimki ssk için geçerli, diğerlerinden çok emin değilim her ne kadar esasen hepsi birleşmiş gibi görünüyorsa da kimin nereden ne pürüz çıkaracağı belli olmuyor malum.

AT11 için öğrenci belgesi alma bahanemle birlikte okuldaydım dün. Bir kafede nasıl saatlerle kalınır, nasıl zaman öldürülür, ömür çürütülür deneyi yaptık. Ben yaklaşık 4 saatlik kısmında mevcuttum, benden önce bu deneye başlayan sevgili arkadaşlarıma saygılarımı gönderiyorum:) Dalga geçtiğime bakmayın yine de ömür çürütme falan değildi bu benim için, artık böyle toplu arkadaş ortamlarının her anının tadını çıkarıyorum. Pencere önündeki masada geçirdiğimiz her bir saat benim için sevinçti ama bu uğurda derslerini ekenleri bilemeyeceğim. Düne dair düşmek istediğim son not da Meltem'in kahve fallarını özleyeceğimdir...

Bir de bugün Fındıklı'ya gitmişken Kahve Dünyası'nı es geçmeyelim dedik, aman aman ne olmuş orası biz lisedeyken sıkış tepiş üst üste oturabiilirdik orada ancak, hatta o da kimi zaman o sıkışık masa için kuyruk bekledikten sonra... Bir büyümüş bir büyümüş gözlerime inanamadım. Ama çikolatalar hep bildiğimiz gibi, hiç şaşırtmıyor beni:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder