14 Temmuz 2010 Çarşamba

terslik terslik üstüne

Eveet sabahtan beri her işi ters giden Ebru kendini kapattığı kütüphaneden bildiriyor efem:
Sabah yarım saatten fazla otobüs bekledikten sonra kendimi kütüphaneye attım. Öğle yemeği için kütüphaneden çıkayım derken fark ettim ki öğrenci kimliğim yok! Kütüphane girişinde gösterdiğim için burada bir yerdedir dediysem de bulamadım, kütüphaneyi herkesi sinir edene de dolaştıysam ve önüme gelene sorduysam da dört duvar mekan içinde en hayati şeyimi kaybettiğim gerçeğiyle yüzleştim artık. Kayıt belgem yanımda o yeter diyerek Mensa'ya yemeğe gittiysem de, bu sefer kasiyerin benden kimlik ya da pasaport istemesi üzerine bir de onunla kavga ettim. (Pasaport kütüphanede dolaptaydı zira) Neymiş efem kayıt belgesinden anlamıyormuş onun ben olduğumu, kimlik lazımmış. Şu üç ayda bir kez öğrenci kartının yanında kimlik istemediler benden. Öğrenci kartından çok mu anlıyorlar acaba, sanki onda resim var, sanki onun görünümü farklı! Nato kafa nato mermer ama, es geht nicht!... Ha yemekler de buraya geldiğimden beri ilk kez bu kadar kötüydü ayrıca yarısını bile yiyemeden kalktım geldim, hoş sinirden açlık da gitti zaten.
Bu sinir anca beni bekleyen 15'er sayfalık iki paper ile atılır belki dedimse de daha sadece 1 sayfa yazabilmiş olmak pek de iç açıcı yapmıyor durumumu. Ve de şimdi de tam karşımda bir örümcek bir oraya bir buraya salına salına yürüyor aman ne güzel. Sırada ne var?

Mazeretim var,
Asabiyim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder